Magazine Favorite BlackFriday

Black Friday Romania

Black Friday este o ocazie care anual oferă shopperilor șansa de a obține reduceri mari la produsele dorite. Este un moment în care mulți dintre noi fac cumpărături mari și se bucură de economii considerabile. Din ce în ce mai mulți oameni caută Black Friday ca să găsească cel mai bune oferte. Dar, înainte de a face cumpărături, este important să știți când se va desfășura evenimentul. 

Când este Black Friday ?

Black Friday România de obicei are loc în a doua Vineri din Noiembrie, dar date exacte pentru anul curent nu au fost anunțate încă.

Black Friday 2023

În 2023, Black Friday in Romania va fi cel mai probabil pe 10 noiembrie. Această dată este a doua vineri din Noiembrie, care este mereu ziua cand Emag, liderul pietei de ecommerce din Romania tine Black Friday. Evenimentul este o sărbătoare majoră de cumpărături în România și este una dintre cele mai aglomerate zile de cumpărături din an. Magazinele oferă reduceri mari la orice, de la haine la produse electronice. Mulți oameni își încep cumpărăturile de Crăciun de Black Friday, iar unii comercianți cu amănuntul oferă chiar oferte speciale pentru cumpărătorii online.

Tips and Tricks pentru Black Friday Romania

Mai jos va enumeram cateva sfaturi pentru a fi cu un pas in fata altor persoane in alegerea produselor, cat si in ziua de Black Friday.

  • Verificati ofertele prezentate in avans de catre fiecare magazin participant.
  • Un wishlist este esential pentru a asigura ca reusiti sa cumparati minimul de produse dorite, astfel incat preturile sa fie cele mai mici.
  • Asteptati ora anuntata de catre fiecare magazin participant si start la cumparaturi.
  • Inscrieti-va la e-mailurile promotionale ale magazinelor vizate. 
  • Folositi site-uri de comparare a preturilor (price.ro, compari.ro etc ).
  • Cautati recenziile altor utilizatorilor ( amazon, emag pot fi foarte utile).
  • Crearea contului personal in avans pe pagina magazinului vizat.
  • Adaugare unei metode rapide de plata in contul creat.

Istoria Black Friday

Istoria Black Friday se bazează pe multe teorii, unele considerate destul de controversate. Prima utilizare înregistrată a termenului „Black Friday” s-a aplicat nu pentru vacanță, ci pentru criza financiară: în special, prăbușirea pieței de aur a Statelor Unite din 24 septembrie 1869. Doi finanțatori nemilos de Wall Street, Jay Gould și Jim Fisk , au lucrat împreună pentru a cumpăra cât a putut din aurul națiunilor, pentru a conduce prețul ridicat și pentru a-l vinde pentru profituri uimitoare. În acea vineri din septembrie, conspirația s-a dezvăluit în cele din urmă, trimițând piața bursieră în cădere liberă și falimentând pe toți.

Cea mai frecvent repetată teorie din spatele originii Black Friday o leagă de retaileri. După cum se întâmplă povestea, după un an întreg de funcționare în pierdere („în roșu”) magazinele ar câștiga un profit („a intrat în negru”) a doua zi după Ziua Recunoștinței, pentru că cumpărătorii de vacanță au cheltuit atât de mulți bani pe reducere articole pentru a vă pregăti pentru sezonul de cadouri de Crăciun. Deși este adevărat că societățile de vânzare cu amănuntul obișnuiau să înregistreze pierderi în roșu și profituri la negru atunci când își făceau contabilitatea, această versiune a originii de Black Friday este cea publicată oficial – dar inexactă – în spatele tradiției.

În ultimii ani, a apărut o altă teorie care oferă o răsucire deosebit de neplăcută sărbătorii, susținând că în anii 1800 proprietarii de plantații sudice ar putea cumpăra sclavi cu o reducere în ziua de după Ziua Recunoștinței. Această teorie nu are nicio bază, dar i-a determinat pe unii să solicite boicotarea vacanței cu amănuntul.

O altă teorie este aceea că roțile vehiculelor aflate în trafic intens în ziua următoare Zilei Recunoștinței au lăsat multe marcaje negre pe suprafața drumului, ceea ce duce la termenul Black Friday. Cei mai mulți cred că adevărata poveste din spatele Black Friday datează din anii ’50, când poliția din orașul Philadelphia a folosit termenul pentru a descrie haosul care a avut loc în ziua de după Ziua Recunoștinței, când hoardele de cumpărători suburbane și turiști au inundat în oraș. înaintea marelui joc de fotbal al Armatei-Armatei organizat în acea sâmbătă în fiecare an.

În general, ideea de Black Friday s-a blocat și de atunci, bonanța de vânzare de o zi s-a răspândit în toate statele majoritare ale țării. Magazinele au început să se deschidă mai devreme și mai devreme în acea vineri, iar acum cei mai dedicați cumpărători se pot îndrepta imediat după masa lor de Ziua Recunoștinței la miezul nopții.